יום רביעי, 10 ביוני 2015

בבית של מעצבת הפנים חיה חנן

הפעם אנחנו מתארחות בבית של מעצבת הפנים חיה חנן, שגם חוגגת יום הולדת - אז המון מזל טוב חיה, שתהיה לך שנה מדהימה ומלאה יצירתיות.

הדיירים: חיה,אליעד,טוהר,יגל וארי.
מקום מגורים: חולון.
גודל הבית: 110 מ"ר.
שכירות/בעלות: שכירות.
כמה זמן אתם גרים כאן: 5 שנים.
עיסוק: מעצבת פנים.




צילום:חיה חנן








הפריט הכי אהוב בדירה: שולחן נגרים שנקנה לפני 3 שנים משוק הפשפשים ביפו. שיפצנו אותו ומאוד נהננו מהתהליך.







הפריט הכי יקר בדירה: ארון בגדים בחדר של טוהר. הוא מעץ מלא ויוצר בהזמנה אישית מנגר, בעלות של כ-8,000 ש"ח.





פריט DIY: הכסא בחדר של טוהר. חיה מצאה את הכסא קרוע ומוזנח. שייפה אותו והוא אפילו קיבל רענון של צבע. לאחר מכן חיה לקחה אותה לסופיה משוק הפשפשים והן מצאו לו בדים שיתאימו לו, ריפדנו אותו והענקנו לו חיים חדשים.



איך היצירה משתלבת בבית: "כל דבר שאני רואה שמצריך עבודת יד מרגש אותי. לראות את הפוטנציאל, לנסות ולהעניק למשהו מראה שונה".





מתי גילית שאת יצירתית: "תמיד. הייתי בוועדת קישוט, תמיד הייתי משנה את החדר שלי, את כל הבית של ההורים שלי. תמיד ידעתי שיש לי חוש אסתטי גבוה באופנה ובעיצוב. תמיד כולם התייעצו איתי מסביב".


תובנה מהלימודים/מהקריירה: כל הזמן להכיר, לראות, לפתוח את הראש. מאז הלימודים הסגנון שלי השתנה, מתחברת יותר לטבעי וליד שניה - לא רק ליקר. גיליתי שגם בתקציב מוגבל אני יכולה ליצור עיצוב מעניין ויפהפה ולא יקר.

אתן מוזמנות להיכנס לבקר בעמוד הפייסבוק של חיה.

תגובה 1:

  1. שלום חיה.שמי חגית ואני מטפלת ריגשית בנ.ל.פ ודימיון מודרך והקליניקה שלי בבית בתוך הממ"ד.קראתי באחת מהכתבות על עיצוב בית שעיצבת ששמת דלת אסם על דלת של ממד. אשמח לראות תמונה של הדלת ואיך זה התבצע כדי שאוכל לעשות זאת גם. מודה לך מאוד🙏 המשך סופ"ש מקסים🌻 חגית

    השבמחק