יום ראשון, 26 באפריל 2015

יום הולדת שנה לבלוג

הבלוג שלי חוגג החודש שנה! וזו הייתה שנה מרתקת

החלטתי שבניגוד להרגלי אני מציינת את אבן הדרך הקטנה, אך החשובה הזו - ומתבוננת קצת על הדרך שעברתי.


אני? אני בכלל לא רציתי לכתוב בלוג, אבל חברה טובה שלי (שמה המלא שמור במערכת) עודדה אותי ותמכה בי. הסבירה לי כמה זה חשוב וכמה זה כיף - אז י' תודה לך ;)

במהלך השנה האחרונה הכרתי המון אנשים מיוחדים, נוצרו קשרים מקסימים, התחלות חדשות ועוד ועוד.

אבל הדבר הכי חשוב שקרה זה שהמצלמה לא ירדה לי מהיד!

מאז שנפתח הבלוג כתבתי 13 פוסטים עם המון תמונות נהדרות שאני אוהבת, והיה לי תמיד מרגש לקרוא כל תגובה שאתן הקוראות שלי כתבתן.

לאחרונה התחלתי לעבוד על עוד בייבי שלי - פרוייקט המעצבות והיוצרות הישראליות (מי שלא הספיקה יכולה לקרוא פה).

אני עובדת על עוד כמה דברים מרגשים ומקסימים שאשתף אתכן כאן בהמשך.

אני רוצה להודות לכל מי שנכנסה לבלוג, השתתפה, הגיבה, שיתפה, אהבה - כיף להמשיך לכתוב כשאני רואה כמה אתן נהנות מלקרוא ולהתבונן בתמונות שלי - תודה!

לפי הסטטיסטיקות של גוגל שני הפוסטים הכי אהובים עליכן הם: זה וזה, אם אתן חושבות אחרת אתן מוזמנות לשתף אותי בתגובות.

אז שוב תודה לכן, ותבואו שוב כן ? :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה