יום חמישי, 23 ביולי 2015

בבית של מעצבת הפנים נורית מור יוסף


הדיירים: נורית, גלעד, יהלי, מיקה, בן.




מקום מגורים: רעננה.

גודל הבית: 156 מ"ר.

שכירות/בעלות: בעלות.

כמה זמן אתם גרים כאן: 7 שנים.

עיסוק: מעצבת פנים ומלבישה בתים.

הפריט הכי אהוב בדירה: מראה שתלויה בסלון. נורית מצאה את המסגרת ברחובות תל - אביב לפני 20 שנה.המסגרת הייתה מעט פצועה, אז נורית תיקנה אותה. בתחילה היא הייתה תלוייה ריקה על הקיר. לאחר השיפוץ של הבית הנוכחי נורית הוסיפה לה ראי. היא מלווה אותה הרבה שנים והיא יקרה לליבה.




הפריט הכי יקר: עמוד בריקים שממוקם בסלון. לפני כ-4 שנים כשהבית שופץ, בתוכנית המקורית העמוד היה אמור להיהרס, אולם בתחושת בטן של נורית, כבר היו לה רעיונות עיצוביים בשבילו. הקונסטרוקטור לא רצה להוריד אותו כי הוא עמוד תומך וככה הוא נשאר לשמחתה. העלות כ-5,500 ש"ח.





פריט  DIY אהוב: סטנד של פתקיות ממו שנורית הכינה לבנה יהלי בן ה-10. זה בעצם רשת של בנייה. נורית חיפשה המון זמן משהו כזה ובסופו של דבר היא מצאה קבלן שהסכים לתת לה רשת כזו ולחתוך אותה לגודל הרצוי לה. "אני אוהבת במיוחד את האפשרות שזה משהו שאפשר לשנות ולשחק עם זה בקלות כמו פשוט להחליף אטבים וזה מקבל טוויסט שונה. יהלי מאוד אוהב את הסטנד שלו".





מתי גילית שאת יצירתית: "תמיד ידעתי שאני יצירתית. הייתי בועדת קישוט, תמיד עסקתי במלאכות יד כמו סריגה. הייתי מציירת במחברות משובצות את בית הורי במבט על. מתכננת איך לשנות ולעצב את הבית, לחלק מחדש את החדרים . אחרי הצבא למדתי תקשורת חזותית באסכולה בת"א. במהלך הלימודים פזלתי לכיוון עיצוב פנים, אבל מכיוון שהתחלתי לימודי גרפיקה החלטתי להמשיך ולסיים אותם. את פרוייקט הגמר שלי עשיתי על דוד טרטקובר (חתן פרס ישראל לעיצוב 2002). במשך חצי שנה למדתי אותו ושוחחתי עימו, בסופו של דבר יצרתי סרט שהוקרן בסינמטק. לאחר מכן עבדתי באורנג'-פרטנר הפקתי קטלוגים לחו"ל יחד עם משרדי פרסום. ואז נסעתי לאפריקה לחודש והתאהבתי בבעלי והיה לי ברור שנתחתן ונגור שם. חזרנו לאפריקה וגרנו בלאגוס (מערב אפריקה) במשך שנתיים, זו הייתה חוויה מדהימה. כשהיינו שם ציירתי המון, טיילתי והסתבובבתי. התחלתי לעזור לחברות לעצב את הבית שלהן. תכננתי להן אפילו פרטי ריהוט, הכול היה מרתק. אחרי שחזרנו לארץ החלטתי שאני חייבת ללמוד עיצוב פנים. למדתי באולטימה סקול - בית הספר לעיצוב פנים במשך כשנתיים וחצי. במקביל ניהלתי סניף של רשת ספורט לנשים וגם אז עיצבתי למשפחה וחברים פרוייקטים בשביל הכיף. בשנתיים האחרונות זה כבר ממש התבשל בי, אפילו שם כבר היה לי: Nugi שזה שילוב של השמות שלי ושל גלעד. ידעתי שזה יהיה השם של העסק שלי. מבחינה מקצועית זה הדבר שהכי ממלא אותי,יש לזה אנרגיות שעושות לי טוב.



איך היצירה משתלבת בבית: "חיה את זה כל הזמן, כל הזמן אני יוצרת פינות חדשות בבית. אני כל הזמן הולכת לתערוכות, מסתובבת בשווקי פשפשים בחנויות הנסתרות וקוראת מגזיני עיצוב".

תובנה מהלימודים/קריירה: "תמיד להקשיב ללקוח, לתת לו לדבר. שייספר לי את כל החלומות שלו. אני מאמינה שהתפקיד שלי זה להגשים אותם בעיצוב, בחומרים בפרטים. הבית זה המקום שלך אתה צריך להרגיש בו הכי בנח ובכיף, לכן הכי חשוב לי - להקשיב ללקוח ובאמת להבין איך הוא רואה את החלום שלו.

אתן מוזמנות להיכנס לעמוד של נורית בפייסבוק ולעקוב אחריה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה