יום חמישי, 2 באפריל 2015

בבית של מעצבת הפנים קרן בר

האביב - אני כל כך אוהבת את התקופה הזו. תקופה של התחדשות , פריחה ושגשוג בכל מקום. לכבוד האביב אני מתחילה מדור חדש מקסים ומרגש :)




במדור הזה אני מתארחת בביתן של מעצבות ויוצרות ישראליות מכל הארץ, והן מספרות לי איך העיצוב והיצירה משתלבות בחייהן. בין לבין אני מצלמת ומתעדת חללים ופינות מיוחדות בבתים שלהן ומשתפת אתכן.

את המדור בחרתי לפתוח עם המעצבת קרן בר, קרן תמיד מלאת אנרגיות חיוביות ועם המון מוטביציה לעשייה. כשמה כן היא קרן של אור ושמחה, ואני אגלה לכן סוד: היום יש לה יום הולדת!
אז קרן המון מזל טוב! ושזו תהיה שנה מדהימה מלאה בשמחה אהבה ויצירה.






אז מתחילים:
הדיירים: קרן, יובל, איליי
גודל הבית: 125 מ"ר
שכירות/בעלות: הדירה שכורה. הדירה היא בעיצובה של מעצבת הפנים מישל הולץ.
כמה זמן אתם גרים כאן: שלוש וחצי שנים
מקום מגורים: כפר סבא
עיסוק: מעצבת פנים




הפריט הכי אהוב בדירה: שישיית תמונות שהן בעצם פוסטרים שהוצגו בשנקר כחלק מהרצאה של אדריכל, נדלקתי עליהן אז פשוט הורדתי אותן מהקיר ומסגרתי אותן כסדרה.



הפריט הכי יקר: כסאות בפינת האוכל מהחנות קדם, בעלות של כ-4,000 ש"ח לשמונה כיסאות. 



פריט DIY: מנורה שקרן הכינה בסדנא של לייט האוס.





איך היצירה משתלבת בבית: הסוד של הבית שלי - את רוב הפריטים ירשנו וקיבלנו מיד שנייה, לאו דווקא הבחירות שלי. היצירתיות היא לשלב בין פריטים שאינם קשורים ובאמצעותם ליצור פינות קטנות וקסומות.



מתי גילית שאת יצירתית: בגיל מאוד מוקדם. תמיד הייתי בחוגים של אמנות. אני זוכרת שאפילו בגן מאוד עניין אותי לצייר והייתי מתבוננת גם בציורים של חברים ולומדת ומשתפרת. אח"כ במהלך החיים היצירתיות ליוותה אותי בכל דבר, לאו דווקא באמנות. הבנתי שהמוח שלי חושב בצורה אחרת משל הסובבים אותי ותמיד הייתי מוצאת פתרונות יצירתיים ושונים לבעיות יום יומיות. עוד כשהייתי ילדה, נחשבתי לקצת משונה בעיני חבריי לכיתה והייתי אאוטסיידרית אבל מבחינתי לא יכולתי להיות אחרת וגם לא רציתי. גם היום אני מאמצת את המוזרויות שלי, אבל היום לא חושבים שאני מוזרה, פשוט מבינים שזאת אני.


תובנה מהלימודים/מהקריירה: למדתי בתיכון חמש יחידות פסיכולוגיה-סוציולוגיה וחמש יחידות אמנות. כך שהשילוב בין אנשים ויצירתיות הוא טבעי בשבילי. למדתי עבודה סוציאלית כהמשך טבעי של הלימודים ושל שירותי כמורה חיילת, אבל במהלך הלימודים הבנתי שהיצירתיות חסרה לי.
פניתי ללמוד עיצוב פנים מבנה וסביבה בשנקר (4 שנים). הבנתי שזה המקום שבו אני רוצה להיות. מה שהבנתי מהדרך הזו: אף פעם לא להרשות לעצמי להישאר באזור הנוחות שלי, אם יש משהו שאני רוצה להשיג אני צריכה להיות אקטיבית ופעילה בכדי שהוא יקרה.



אתן מוזמנות להיכנס לבלוג של קרן ולהנות או להצטרף לעמוד הפייסבוק שלה.

רוצות לקבל עידכונים על פוסטים חדשים ? מוזמנות להירשם לקבלת דיוורים :)

שיהיה חג פסח שמח ומהנה!

17 תגובות:

  1. דירה מקסימה ונעימה מאד, מהיכרות אישית.

    השבמחק
  2. קרן האחת והיחידה! אביבית איזה יופי של תמונות, במיוחד של גוף התאורה...

    השבמחק
  3. דנה ויונית תודה! ואני בהחלט מסכימה איתכן :)

    השבמחק
  4. קרן את מקור השראה! ואביבית, כתבת וצילמת נפלא!! ♡

    השבמחק
  5. דירה נהדרת, מוכיחה שגם בלי לקנות הכל חדש מהאריזה הבית יכול להיות נעים ושיקי. וקרן מהממת! יופי של פרויקט

    השבמחק
  6. איזה כיף של פוסט. תודה שהכנסת אותנו לתוך הבית של קרן החמודה והכשרונית. בהצלחה עם המדור החדש. סקרנית לקרא עוד. והצילומים שלך - נהדרים!!

    השבמחק
  7. תודה לכולן! ותודה לאביבית המדהימה... כל כך התרגשתי להיות הראשונה במדור הדירה שלי מעולם לא נראתה כל כך יפה. אני סקרנית לראות את המעצבות המוכשרות שעוד תכתבי עליהן בהמשך.

    השבמחק
  8. איזה פוסט כייפי שמשאיר טעם של עוד - הייתי רוצה לקרוא עוד ועוד על קרן ולראות עוד מהבית שלה דרך עדשת המצלמה של אביבית. הצילומים נפלאים!!! וקרן - מקסימה כתמיד, שתיכן מעוררות השראה!!!

    השבמחק